HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.11.17. 19:26 akacteastab

An international James Bond Night

Szerdához képest a csütörtök már nem sikerült olyan "tevékenyre". Két óra az egyetemen, tanulás otthon, majd készülés az esti partyra. (Igen jól olvastátok, és mire ez a bejegyzés megjelenik a blogban, már képeket is láthattok.) Már napokkal ezelőtt megvettem a jegyet, szóval nem volt lehetőség visszatáncolásra. Nem igazán voltam hangulatomnál, és a megírandó esszéim sem dobtak fel túlzottan, de talán éppen ezért kellett kimozdulnom.

Az egyetemen amúgy minden a régi, Nottinghamben egyre hidegebb van, a lakótársaimmal egyre kevesebbet látjuk egymást: mindenki el van foglalva a saját dolgaival. A koreai lányok naphosszat a szobájukban ülnek, ki sem mozdulnak, vagy ha mégis, nem igazán szólnak nekünk előre, hova is mennek. Egyikük most éppen Velencében van. A spanyolok még mindig a mediterrán időbeosztás szerint élnek, az amerikai lány pedig még mindig nagyon izgatott kb. mindennel kapcsoltban.

Izgatottsága amúgy rám is rámragadt, úgyhogy ahogy telt az idő, és közeledett az este, egyre lelkesebb lettem én is. Eddig meglehetősen távol tartottam magam a "rendes" cluboktól, úgyhogy nem nagyon tudtam mire számítsak. Mindenesetre kirittyentettük magunkat és belevágtunk az éjszakába. Ez a James Bond theme amúgy meglehetősen jónak bizonyult. Valahogy konszolidálta az embereket, mindenki visszafogottabbnak tűnt, legalábbis egy ideig. Amúgy a bulit főleg nemzetközi diákoknak szervezték, bár a spanyol dominancia meglehetősen kiütközött. Ha akartad, nyíltan kifejezhetted nemzetiségedet: a szervezők zászlókat osztogattak, mindenki kiválaszthatta a sajátját és felragaszthatta valami jól látható helyre. Nem túl meglepő módon magyar zászlót nem is volt olyan egyszerű keríteni. Ez eléggé rosszul érintett, de aztán valahogy mégis megoldódot a dolog. (A buli végére amúgy ez az egész vesztett a jelentőségéből.)

Végül egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. Oké, a zene szörnyű volt, de én elég nehéz eset vagyok, talán lejjebb kellene adnom az elvárásaimból.







 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr763396730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása