HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.12.02. 18:29 akacteastab

Another international gathering

"A nemzetközi konyha örömeiből sosem elég" jelszóval ma ismételten international nightoztunk, ezúttal egy spanyol-belga-hongkongi egyesült királyságban, a város másik végében. Mivel kezdek kifogyni az én konyhai képességeimhez mérten is elkészíthető magyar finomságokból, ismételten somlói galuskával örvendeztettem meg a társaságot.

Mellesleg ma büszke is voltam magamra, mert sikerült mindent elintéznem, amit elterveztem. Reggel bevásárlás a somlóihoz, délután előadás, esszéírás, aztán irány a nemzetközi vacsi. Meglehetősen elővigyázatosan nem mentem üres gyomorral, mert ki tudja, de hálistennek kellemesen csalódtam. A szükség itt úgy hozza, hogy egy idő után mindenki viszonylag jó szakács lesz, bár ezt nehéz megítélni, mert valójában fogalmam sincs, milyennek kellene lennie a spanyol omlettnek úgy igazándiból. De ez részletkérés.

Amúgy én meglehetősen szkeptikus vagyok ezzel az egész nemzeti "konyha" kérdéssel kapcsolatban. Mert hát a hozzávalók szerte a világon hasonlók, és a konyhatechnikai fogások is elég univerzálisak. Oké, fűszerekkel, és nagyon speciális hozzávalókkal meg lehet bolondítani a dolgokat, de én eddig még mindig fel tudtam fedezni valami "magyart" vagy legalábbis ismerőset a különböző fogásokban. A franciák például ezer meg egy variációt tudnak a mi rakottkrumplinkra, a yorkshire puding pedig engem a fánkra emlékeztetett. Ezzel most nem ledegradálom a national cuisine-eket, csak szeretnék rámutatni, hogy talán nem is olyan különbözőek, mint gondolnánk.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr913434636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása