HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.10.18. 23:02 akacteastab

Jó estét, jó szurkolást!

És végre elérkezett a régen várt kedd: a Nottingham Forest -Middlesbrough mérkőzés napja.
Nem mondom, hogy minden flottul működött a mai napon,(rohangálás az egyetem két campusa között; hideg, szeles idő, túlbuzgó amcsik) de mikor már a stadion lelátóján ültem, és első kézből élvezhettem az angol futball-élményt, meg voltam elégedve a helyzetemmel.

Azt tudni kell, hogy az átlag nottinghami nem igazán szereti a Nottingham Forestet. Talán cikinek is érzik, hogy a hajdanán szebb időket látott klub milyen gyatrán teljesít mostanában. Ennek ellenére a stadion szépen megtelt: az óriáskijelző szerint mintegy 21000-en szurkolták végig a mérkőzést. (Ez több, mint drága szülővárosom teljes lakossága.) Mi is igyekeztünk azonosulni az általános hangulattal: próbáltuk megérteni, mit skandál a "kemény mag", méltatlankodtunk, örömködtünk. Én persze hamar rájöttem, hogy semmiféle angol fociszókincsem nincs, így jobbára magyarul kiabáltam, hogy "ott van üresen!", meg hogy "leeeess". Mellesleg kegyetlenül hideg volt, csontig hatoló, így kész felüdülés volt a zsúfolásig megtelt buszon hazazötykölődni. (Büdös is volt, és meleg is.)

Dehogy el ne felejtsem: a Nottingham Forest 2-0-ra verte a vendég Middlesbrough-t nagy meglepetést okozva. Maga a foci nem volt kiemelkedően élvezetes (tévében nézve kifejezetten unalmas lett volna), de a hangulat mindent megmásít.


 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr423315449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása