HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.12.10. 20:17 akacteastab

Egy lassú nap

Az utóbbi napokban nem sokat aludtam, és ez szombaton már éreztette nem túl áldásos hatását. Hiába terveztem én el, hogy ma aztán véglegesítem legalább a vázlatát az utolsó esszémnek, nem lett belőle semmi. De legalább a bevásárlás megvolt és a ruháim is tiszták. Azért ez is valami. És egy kicsit a Political Sociology beadandómon is lendítettem, no persze nem annyit, mint reméltem.

Ma próbáltam átgondolni, hogyan fogom minden cuccomat hazapakolni. Nem tűnik kivitelezhetetlennek, de persze gondos tervezést igényel majd. Mondjuk ha idefelé ment, akkor visszafelé is fog. Amúgy mindenki lázas tervezgetésben van, hiszen a félév véget ért, kitört az abszolút vizsgamentes, láblógatós winter holiday, amit egészen február 5-ig élvezhet az egyetemi ifjúság. ( A tavaszi félév júniusban ér véget, a következő tanév pedig csak októberben kezdődik majd. Jó, mi?) Tökéletes alkalom utazgatni: többen hazamennek karácsonyra, míg mások (főleg az ázsiaiak és az ausztrálok) Európát fedezik majd fel. A legnépszerűbb célpont egyértelműen Spanyolország, esetleg Párizs, de egy páran felénk is elkalandoznak majd (Csehország, Horvátország).







 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr113456878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása