HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.12.06. 13:52 akacteastab

Szerda???

Azért ilyen még nagyon történt velem. Mert nyilván előfordul, hogy reggel felébredve hirtelen nem vagyok tisztában vele, hogy milyen nap van, de pár pillanat múlva minden beugrik. A mai reggel is ilyen volt: kezdeti homály, aztán a bizonyosság. Legalábbis én biztos voltam benne, hogy ma, december 6-án szerda volt. Olyannyira biztos, hogy a szerdai órarendem szerint mentem be az egyetemre. Hogy még érdekesebb legyen a sztori, a szerdai órarendem szerint késésben voltam, így lóhalálában rohantam az belvárosba, hogy még időben beérjek szerdai első szemináriumomra. Igen, eljutottam egészen a szemináriumi teremig, mire leesett a kétfilléres... és ráadásul még akkor is csak külső segítséggel. Mert gyanús volt, hogy sehol sem látok ismerős arcokat: hát hol vannak az emberek? Vagy én jöttem rossz helyre? Szóval nekiálltam ellenőrizni az online órarendemet, és akkor rájöttem.  Az online órarend online naptárában ott állt ellentmondást nem tűrően, hogy ma bizony kedd van.

Senkinek nem kívánom az érzést, nem volt kellemes. Mivel a keddi óráimhoz szükséges jegyzetek nem voltak nálam, vert sereg módjára hazakullogtam, hogy aztán ismét belevágjak ebbe a napba. Persze lehet, hogy jobb lett volna otthon maradni, egy ilyen kezdés után az embernek nem kellene kísértenie a sorsot, de végül minden rendben volt. Persze egész nap elég sötét kedvemben voltam, de ez már tényleg a legkevesebb. Végülis minden órámra beértem, nem maradtam le semmiről. A kommunizmusos előadáson a desztalinizáció kelet-európai közvetlen következményei voltak terítéken természetesen a magyar '56-tal. Clint Eastwood kitett magáért: majdhogynem tökéletesen ejtette ki Nagy Imre, vagy éppen Rajk nevét. Még egy dokumentumfilm-részlettel is készült október 23-ról, amit végül nem sikerült lejátszani, de én már magát a szándékot is díjaztam.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr73445577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása