HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.12.09. 22:03 akacteastab

'Everybody here wants you'

Ma úgy éreztem magam, mint valami híresség: mindenki engem akart. Az ERASMUS koordinátorom, a tutorom, a csoporttársaim, a lakótársaim, mindenki. Próbáltam is mindenki igényeit kielégíteni, ami többé kevésbé azért sikerült.

Reggel jótanácsokat osztogattam annak a két csoporttársamnak, akik tavaszi félévet erasmusosként a Corvinuson fogják tölteni. Persze nem nagyon tudtam kibontakozni, mert energiavámpír ERASMUS koordinátorom (lásd első bejegyzéseim egyikét) kezébe vette a beszélgetés irányítást. Amúgy Denis ma is alakított: okozott nekem egy elég kellemetlen 20 percet, miközben azt ecsetelgette, hogy az esszéimet nem a megfelelő instrukciók alapján készítettem el, de hogy ne aggódjak, mert ez nem az én hibám. Oké, de ha nem az én hibám, talán jobb lett volna, ha teljesen kihagy a dologból. De mindegy, ezek a koordinátorok már csak ilyenek.

A tutorom már sokkal kedvesebb volt. Ő tulajdonképpen csak némi visszajelzést kért a kurzussal kapcsolatban, én pedig nagyon készségesen teljesítettem is a kérését. Negatívumokat nem nagyon tudtam mondani, eltekintve az itteni NEPTUN-tól, ami az örökké változó órarenddel elég gyatrán teljesített. Pozitívumok azonban annál inkább akadtak, de ezeket már ti is ismeritek: szuper szemináriumok, közvetlen és lelkes tanárok, érdekes és értelmes tantárgyak. (Oké, az eu-s modulról most feledkezzünk meg egy kicsit...) A kedvező feedbackért cserébe én is dicséretet kaptam. Sőt, tutorom megígérte, hogy ha bármikor szükségem lenne ajánlólevélre az egyetemről, csak forduljak hozzá bátran.

A hivatalosabb dolgok után következett a szórakozás. Csoporttársaimmal összejöttünk egy vacsi erejéig, hogy karácsony előtt még mindenki találkozhasson, és hogy persze elbúcsúzhassanak tőlem. Azért az elején még nem gondoltam volna, hogy ilyen jól kijövünk majd egymással. De a kezdeti nyelvi nehézségek mára már eltűnni látszottak, és ráadásul beszélgetnünk is volt miről. Szóval teljes a siker.

Ma ismét házibuli volt a szomszédban, de itteni legjobb barátaimmal ezúttal tényleg sikerült távol tartanunk magunkat az eseményektől. Így ahelyett, hogy a hármas lakásban feszengtünk volna, inkább nálunk beszélgettünk. Aztán valahogy az éjszaka felénél egyre több ember kezdett felbukkanni nálunk és hopp, nem figyelünk oda egy pillanatra, és máris a hetes lakásban ropja az egész ház. Na jó, ez nyilván túlzás: 15-20 embernél több nem nagyon volt, de azért a hangulat így is adta magát. Még jó, hogy a srác, aki a minihangfalakat hozta, hamar megunta a dolgot, és hazapakolta a teljes berendezést. Zene nélkül pedig nincs tánc, tánc nélkül bajos a buli, így az emberek egy idő után elszállingóztak. A takarítás megint rám maradt, de a helyzet nem volt olyan vészes, szóval nem bántam.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr213456873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása