HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.12.13. 17:40 akacteastab

Farewell To Marx

A legutolsó pillanatig reménykedtem benne, hogy a még hátralévő esszémet be tudom fejezni, mielőtt elhagynám Nottinghamet. Ebben a szellemben kerestem fel a könyvtárat még egyszer utoljára, hogy aztán ráébredjek, hogy a beadandóm véglegesítése egyelőre nem elérhető cél, és inkább arra kellene koncentrálnom, hogy minél jobb vázlatot írjak, hogy otthon már könnyű legyen formába önteni az ötleteket, gondolatokat. Persze nyilvánvalóan ez a esszé a legnehezebb, a legösszetettebb, a legtöbb önálló gondolatot igénylő... De a beadási határidő január 13, addig pedig táncsak akad egy pár szabad órám, hogy befejezzem. Szóval az "angol" Marxtól vett búcsúm még nem végleges, a románc folytatódik majd Magyarországon is.

Bár erre nem nagyon kellene építenem, mert januárban jönnek a corvinusos vizsgák, amikre idén más módszerekkel kell majd készülnöm, mint eddig. De távol álljak attól, hogy panaszkodjak, mert az nagyon nem lenne fair otthoni egyetemista sorstársaimmal szemben.

A mai nap mellesleg elég hosszúra sikeredett. A szomszédok "elmegy" kategóriába eső karácsonyi vacsija után (a mi hálaadásunk sokkal jobb volt!), csaknem hajnalig beszélgettünk Ha-val. Én közben rendezkedtem, pakolásztam, vasaltam, de a lényeg természetesen a beszélgetés volt, mégpedig az elmúlt napok egyik legjobbja.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr703463579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása