HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.12.03. 22:33 akacteastab

Monroe helyett palacsinta

Ha valami nagyon fog hiányozni innen, hát akkor az a mozi. Vagyis inkább a tény, hogy itt nem igazán kell várni a bemutatókra. Mármint persze ha angol filmekről van szó, mint például az új Jane Eyre, a Wuthering Heights vagy éppen a My Week With Marilyn. Itt az ember meglátja a plakátot, és biztos lehet benne, hogy előbb vagy utóbb (és inkább előbb), megnézheti a filmet is. Meg aztán ott az a csomó alkotás (angol vagy amerikai), amiknek Magyarországon csak nagyon nehezen vagy egyáltalán nem találni forgalmazót. Lásd : The Tree of Life, vagy éppen a még bemutatás előtt álló Shame a filmvilág új "üdvöskéjével", Michael Fassbenderrel.

Mindenesetre a mára tervezett mozizás érdeklődés hiányában elmaradt. Pedig én kb. az egész napomat úgy igyekeztem rendezni, hogy este lelkiismeretfurdalás nélkül bambulhassam a vásznat másfél órán keresztül. Szóval rosszul érintett a dolog, de végül egész jól elütöttem az időt. Ugyanis nekiálltam palacsintát sütni, és magam is meglepődtem a lelkesedésen, amit lakótársaim részéről eme tettem kiváltott. Persze nem nagyon figyeltem az arányokra, így végül majdhogynem az egész estét, éjszakát a tűzhely előtt töltöttem, de megérte. Ezentúl sehogy máshogy nem leszek hajlandó palacsintát enni, mint nutellás banánkarikákkal.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr103435333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása