HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.11.18. 21:28 akacteastab

Valami könnyű franciásat

Oké, a bulik értelemszerűen nem akkor végződnek, amikor a helyek bezárnak. Hiszen még haza kell jutni, és akkor ott még csak meg kell tárgyalni az este részleteit. Az alvás felejtős, legalábbis olyan reggel 5-ig biztos. De reggel nincs mese, ébredni kell, mert vár az egyetem, az esszéim, a szemináriumaim. Bár ma komolyan megfordult a fejemben, hogy "kedvenc" európai uniós" előadásomat ma kihagyom.

De aztán csak megembereltem magam, meg egyébként is be kellett adnom az első elkészült esszémet. És ha már ott voltam, csak beültem egy kis EU-ajnározásra. Amúgy az esszéket itt kizárólag papíralapon kell beadni: kész procedúra. Először ki kell töltened egy hivatalos formulát, amivel aztán szépen beállsz a School Office előtti sorba, hogy a folyamat végén beadd a munkád, és kapj róla egy átvételi elismervényt. A SO kb. ugyanolyan hírnek örvend itt, mint a TO otthon. Ügyfélfogadás csak délután kettőig van, máskor nem is érdemes próbálkozni.

A mai naphoz még hozzátartozik egy meglehetősen érdekes beszélgetés. A buszmegállóban találkoztam egy új-zélandival, aki már öt éve itt él.Mikor megkérdeztem tőle, hogy miért döntött úgy, hogy Angliába költözik, azt válaszolta, hogy nem igazán tudja, mert egy baleset miatt emlékezetkiesésben szenved. Most csak gondoljatok bele: elköltözöl a világ végére, és nem emlékszel, hogy miért.

Este Ha (amcsi lakótárs) és én hivatalosak voltunk egy francia vacsorára a szomszédainkhoz. Az ingyen kaja reménye mindkettőnket felvillanyozott, és amúgy is meg kell élni itt ezt az egész nemzetközi élményt, szóval nem mentettük ki magunkat, pedig lett volna dolgunk bőven. A fogások nagyon finomak voltak, meg is lepődtem, hogy Jules (akinek a nevét mindenki kemény sz-szel a végén ejti) ilyen ügyes szakács. Mondanám, hogy a vérében van, de félig orosz, ami picit bonyolítja a helyzetet.

A menü a következő volt:

  • előétel:fromage de chévre et salade
  • főétel: Gratin Dauphinois et filet de boeuf
  • desszert: fondant au chocolat

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr213396931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása