HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.11.27. 20:19 akacteastab

...

Ájj, már megint vasárnap, és én megint itt ülök a blog felett (persze most csak offline), és fogalmam sincs, miről írjak. Még csak az időjárás sem opció ma, mert az idővel sem történik semmi: kellemes, nem túl hűvös, némi napsütés. Kedvenc amcsim Dublinban van, ő sem tud most eseménnyel szolgáltatni, a többiek pedig elvonultak a szobájukba, mondjuk tulajdonképpen én is.

Hogy mit csináltam ma? Aludtam egy jót, rendet raktam a szobámban, ettem rendesen és elkezdtem kidolgozgatni az EU-s esszémet. Amilyen „szerencsétlen” vagyok, még a végén ez fog a legjobban sikerülni, pedig nagyon nem szeretem ezt a tárgyat. De annyira jó a fellelhető irodalom hozzá, hogy egészen élvezetes a kutatgatás. Megfogadtam, hogy a lehető legalaposabban tervezem meg az esszét, hogy aztán már csak szép, összefüggő mondatokba kelljen önteni a mondanivalómat. Eddig egész jól állok, bár laza olvasgatáson kívül ma nem sokat lendítettem az ügyön. De ez is valami, holnap már legalább tudni fogom, melyik könyvben mit keressek.  (Az esszé címe: ’Identify and explain the principal factors that contributed to post-war European integration’.)

Azt hiszem, nem is erőltetem tovább ezt a mai bejegyzést, mindenkinek szép napot!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr423429323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása