HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.11.09. 22:03 akacteastab

My first proper English... essay

Örömmel jelenthetem, hogy a mai nappal elkészültem életem első angol nyelvű egyetemi beadandójával. Nem volt egyszerű menet, de ugye szeretjük a kihívásokat. (Meg aztán sok választásom sem volt: ha teljesíteni szeretném ezt a félévet, a minimum, hogy jól összerakom ezeket a dolgozatokat.)

Ha nem bánjátok, megosztanék néhány infót a dolgozattal kapcsolatban, elvégre is nem minden nap írja meg az ember élete első angol beadandóját. (Ha ismételném magam, bocsánat.) Szóval a tantárgy neve Contemporary European Politics, ami amúgy a kezdeti érdekesebb témák után most már kísértetiesen hasonlít az első féléves corvinusos A politikatudomány alapjai című tárgyhoz. (Most nem azért, mintha az annak idején nem lett volna izgi, de másodjára azért már tényleg elveszíti a varázsát.) A beadandó témája pedig: "The Cold War division may have ended but Europe is just as divided by new political, social and cultural differences."-discuss. Ez egy tipikusan olyan esszé lenne, ahol színt kell vallanod, és vagy az állítás mellett vagy az állítás ellen érvelned. Ebben én sohasem voltam jó, szóval nagyon diplomatikusan megkerültem a túlzottan sarkos véleménynyilvánítást, és helyette érvek és idézetek garmadájával próbáltam elérni a kellő hatást. Hogy ez sikerült-e, majd valamikor múlva derül ki, amikor is remélhetően hivatalos, és megalapozott visszajelzést kapunk a munkánkról.

A mai produktivitásomnak persze "ára" volt: sajnos le kellett róla mondanom, hogy belevessem magam a szerda éjszakába és Nottingham legdiszkósabb, legmesterkéltebb helyén feszengjek mindenféle mainstream slágerre. Szórakozás akadt így is: hálistennek elég népszerű lakás vagyunk, a szomszédok gyakran átugranak egy kis dumcsizásra. Szóval olyan ritkán fordul elő, hogy teljesen magadba fordulva töltsd az estét, habár "akadémiai" szempontokból néha bizony ez jobb lenne.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr843369790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása