HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.09.30. 23:49 akacteastab

Join!

Amennyire élveztem a tegnapi elsőéveseknek szóló kurzusismertetőt, annyira untam és utáltam a másodévesek tájékoztatóját. Nem voltak persze nagy elvárásaim, de azért mégiscsak reméltem, hogy leendő csoporttársaim legalább minimális érdeklődést mutatnak majd irántam.  A tájékoztatás szakmai részéhez nem fűznék kommentárt: tulajdonképpen ugyanazt hallgattam végig, mint tegnap; csakhogy a gólyákat körüllengő lelkesedés helyett itt a flegmaság adta meg az alaphangot. Mindenki minél előbb szabadulni akart, hiszen ma volt a Freshers’ Fair: a diákszervezetek kampánynapja. Álmomban nem hittem, hogy a tevékenységek széles skáláját átfogó társaságok (kocsmasportoktól a kötésig) ennyi embert vonzanak majd. A főépületben mozdulni is alig lehetett, hogy a hőmérsékletről ne is beszéljünk. Én persze hajlandó voltam bárhová „aláírni”, csak hogy minél hamarabb megszabaduljak a lelkes önkéntesektől. A Politics Society standjánál találkoztam az egyik frissen „megismert” csoporttársammal is. Egyébként a történethez még az is hozzátartozik, hogy pösze tutorom megkért, találkozzak majd azokkal a nottinghami diákokkal, akik januárban az ERASMUS program keretén belül Budapestre utaznak. Természetesen beleegyeztem: végre valami, amiben én leszek a helyi és az angolok a gyüttmentek.

A nap hátralévő része békésen telt: a tegnapi elkeserítően rossz este/éjszaka után ma szocializálódásomat felfüggesztettem, hogy végre pihenhessek és megtervezhessem holnapi utazásomat Haworth városkájába... Igen, holnap felkerekedem, hogy saját szememmel láthasssam azt a „harasztost”. (Haworth a Bronte-nővérek lakhelye volt, ott született a Jane Eyre és az Üvöltő szelek is. A táj (Yorkshire Moors) nagy hatással volt a nővérek műveire. ) Kívánjatok szerencsét, szükségem lesz rá, Haworth legalább három óra utazás, legalább 3 átszállással.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr73271092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása