HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.09.28. 22:37 akacteastab

Some more Facebook group

Ahhoz képest, hogy milyen nehezen és keservesen indult a mai nap, meglehetősen jól végződött egy rakatra való nemzetközi diák társaságában. De nem akarom elkapkodni a beszámolót, szóval csak szépen sorjában.

Reggel megpróbáltam időben felkelni, (ami csak részben sikerült), hogy minél hamarabb belevethessem magam a NTU könyvtári „forgatagába”. A hivatalos könyvtári ismertetőről persze lemaradtam, de egy év BCE Központi Könyvtár után nem volt nagy „wasistdas” kiismernem magamat a Boots Library-ben.  Jóllehet rendkívül furcsa volt Kinga jegyzeteit ott kinyomtatni és olvasgatni.  Kicsit össze is zavarodtam, hogy akkor hol is vagyok most, de a nap végére sikerült mindent tisztáznom magamban és magammal. 

A könyvtárban ez alkalommal nem sokat időztem, leszek még ott eleget. Viszont megpróbáltam feltérképezni azokat a termeket és előadókat, ahol az óráim lesznek majd.  Legtöbbjükben nincs semmi különös, eltekintve attól az egytől, ami a School of Art and Design épületében van: már  odajutni is kalandos, hát még ha közben mindenfelé próbababák, vásznak,  képkeretek és művészlelkek leselkednek rád.

A Welcome Week továbbra is ezerrel dübörög, (Órái még csak szerencsés keveseknek voltak.) továbbra is ismerkedünk, egyre láthatóbb eredménnyel. Csupán csak a mai napon két újabb facebook groupnak lettem tagja, és ez még csak a kezdet. Én tulajdonképpen már annak is nagyon fogok örülni, ha új facebook-friendjeim legalább egytizedével tudom majd valamiképpen tartani a kapcsolatot. És a csoporttársaimmal még nem is nagyon találkoztam! Pedig kellenének már a britek, mert így sohasem fogok úgy beszélni, mint mondjuk Keira Knightly…

De a mai este britek nélkül is jól sikerült.  Az NTU instruktorai ez alkalommal egy kis „barbecuezást” ütöttek össze nekünk, nemzetközi diákoknak. A kaja borzalmas volt, de a társaság megmentette az estét. Közösen el is mentük a közeli Spanky Van Dyke névre hallgató helyre, ahol némi cseppfolyós halmazállapotú anyag társaságában próbáltuk memorizálni egymás nevét és országát –remélem, nem hiába.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr423268345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása