HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.09.26. 23:44 akacteastab

Hi I'm Beata from Hungary

A mai napomat megpróbáltam annyira megszervezni, amennyire csak lehetséges. Elvégre is lassan, de biztosan közeledünk a félév kezdetéhez, nem árt hát, ha az eddigi spontán életvitelemet picit megregulázom.

Reggel első utam a nottinghami Royal Centre-hez vezetett, ahol hivatalosan is "üdvözöltek" mint a Nottingham Trent University új hallgatóját. Bemutatkoztak a különböző karok  dékánjaikkal együtt, és beszédet tartott a London Olympic Games reklámfelelőse is (ex NTU hallgató). Talán mégis vennem kellene egy példányt a Játékok kabalájából, de annyira csúnyák szegények, hogy nem visz rá a lélek. Reggel, még útban a hivatalos köszöntő színhelyéhez egy francia lánnyal találkoztam a buszon. Ismeretségünk meglehetősen furcsán indult, mert mihelyst kiderült számára, hogy magyar vagyok, az orrom alá dugott egy kétszázast. Igen, egy magyar kétszáz forintos érmét. A közeli kisboltban verték át vele. (hogy milyen kreatívak a magyar "bevándorlók"). Én persze nagyvonalúan felváltottam. (kapott érte 70 penny-t). A nap folyamán még egyszer találkoztam a lánnyal a nemzetközi diákoknak szervezett 'Coffee Time'-on. Rengetegen voltak ott az egész világból: Venezuelától Norvégián és Lengyelországon át egészen Ausztráliáig. Egy idő után már nem is nagyon voltam tudatában, hányszor ismételtem el a beugró mondatot (Hi, I'm Beata from Hungary.) Mindenesetre jót tett az önbizalmamnak, hogy ennyi embert ismerhettem meg, még ha csak nagyon felületesen is.


Dél körül eltöltöttem pár napsütéses percet az Old Market Square-en: figyelgettem, hogyan próbál egy burkát viselő lány megenni egy hamburgert, próbáltam beszélgetésfoszlányokat elkapni. Sajnos jobbára szláv és ázsiai foszlányok voltak. Tanulság: ne a turistaterepeken próbáljon az ember lánya helyi hangokat elcsípni.
A mai napba sajnos csak ennyi fért bele, mivel túl későn értem vissza a belvárosból ahhoz, hogy lakótársaimmal elmenjünk egy közeli kisvárosba,Lincolnba. Nagyon sajnáltam a dolgot, mert végtére is miattam esett kútba a terv. De talán holnap. Az angolok amúgy teljesen be vannak zsongva, mert a hétvégére akár a 26 fokot is elérheti a hőmérséklet. Mindenki erről beszél (még én is) és arról, hogy hogyan használja ki ezt az augusztusi időjárást. Mindenesetre ki kellene hozni belőle a legtöbbet.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr143259126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása