HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.09.22. 23:55 akacteastab

It's lunch time

Negyedik napom Nottinghamben nem volt annyira jó, mint az előzőek. Nem történt semmi lehangoló dolog, csak nem ébredtem olyan jókedvűen, mint eddig. De sebaj, fogjuk rá az időjárásra. (Haladok, ugye? Még egy hetet sem töltöttem Angliában, de már majdnem minden bejegyzésemben megemlítem az időjárást.)

Még reggel elugrottam kedvenc "kisboltunkba", a Sainsbury's-be tejért, hogy aztán az egyetemen ismét felkeressem pösze idegenvezetőmet egy ebéd erejéig. (Mellesleg reggelente/délelőtt sokkal rosszabbul beszélek angolul, mint délután; hogy aztán estére/éjszakára megint visszaessek.) Egy "halas" étterembe mentünk, ahol én természetesen fish and chips-t ettem. Annyi volt csak a baj, hogy nagyon kellett sietnünk mert Matthew (!) valami meetingre volt hivatalos. Nem is lett volna ezzel baj, ha csak ettünk volna, de a sietve evés-beszélgetés már más műfaj. Ettől függetlenül azért sikerült átrágnunk magunkat a külpolitikai kötelezőkön: UK és az EU, Közel-Kelet, Anglia és Oroszország. Számomra meglepő volt, micsoda ellenszenvet táplálnak a britek az oroszok iránt: totál elegük van a pénzes orosz üzletemberekből, akik felvásárolják az országukat, és ez tulajdonképpen érthető.

A délutánomat azzal töltöttem, hogy megpróbáltam összeírni, hova szeretnék mindenképpen eljutni. A lista tele van egyelőre kivitelezhetetlennek tűnő tervekkel, de folyamatosan dolgozok az ügyön. Egy egynapos kirándulás a Bronte-nővérek Haworthjába nem is olyan meredek elképzelés (3 óra vonattal), de Wales vagy Skócia már kissé komplikáltabb. Pedig ki kell használni a lehetőséget, mert ennél közelebb nemigen kerülök ezekhez a helyekhez. Meg aztán ott még a kérdés: kivel menjek? Mert oké, hogy nekem életre szóló élmény lenne meglátni azt a tájat, ahol a Wuthering Heights játszódik, de nem vagyok benne biztos, hogy a lakótársaim is hasonlóan "meghatódnának" tőle.


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr553247448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása