HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.11.07. 20:20 akacteastab

Online tour of the University

A hétfő még jobbára a koncert és az utazás lelki illetve fizikai kiheveréséről szólt. Különösen jól jött, hogy aznap nem voltak óráim, így szép nyugisan kipihenhettem magam. Remélem, a Central Backpackers Hostel hidege nem fog mély nyomokat hagyni bennem, bár a torokfájás már játszik, és a fáradság sem annyira normális már.

Azért a mai nap sem telt el megoldandó problémák nélkül. Valami szerencsétlen véletlen folytán elromlott az internet az egész lakásban, így ügyes-bajos dolgaim intézéséhez be kellett mennem az egyetemre. Úgyhogy fogtam szépen a laptopomat, felpakoltam néhány könyvet meg jegyzetet és befészkeltem magam az egyetem Newton Buildingjének aulájába. Persze egy aulában nem éppen egyszerű otthonos tanulókörnyezetet kialakítani, de volt segítségem. Késő délután lévén-mint rendesen- az emeleti termek egyikében valaki zongorán gyakorolt. Kezdetben még ragaszkodott a klasszikus vonalhoz: Chopint, Lisztet (!) játszott, de aztán jöttek a "banalitások". Yann Tiersen, Pirates of the Caribbean, Rivers flow in you a Twilightból. (Ugye, milyen tájékozott vagyok a témában?) Mindenesetre megadta az alaphangulatot.

Az internet adta lehetőségeket kihasználva szüleimnek is bemutattam a Newton csillogó villogó auláját, majd folytattam temérdek beadandóm egyikének kidolgozgatását. Amúgy áldom az első féléves szakmai kommunikáció óráimat, ha azok nincsenek, most nem sok fogalmam lenne a Harvard-rendszerről meg a hivatkozásokról úgy általában.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr153369247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása