HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.10.26. 23:35 akacteastab

Nah, ez már majdnem Corvinus

Maratoni napon vagyok túl. Reggel 9-től este 8-ig az egyetemen! Meglepő, ugye? Persze azért nem eszik ezt olyan forrón, pláne, hogy sikerült egy random kávészünetet is beiktatni pár kedves ismerősömmel, sőt barátommal. Persze nehéz ezt belőni, hogy akkor mik is vagyunk egymásnak, de ezért lassan több, mint egy hónap után pár emberkének talán megelőlegezhetem a barát megnevezést, bár majd az idő fogja eldönteni, mennyire megalapozottan. Lényeg a lényeg, egészen otthon éreztem magam, hogy sikerült ilyen sűrű napot összeállítanom magamnak.

9-től 1-ig egyhuzamban voltak óráim, szünet nélkül, egyik előadásról/szemináriumról rohanva a másikra. A szemináriumokkal mostanság meglehetősen hadilábon állok. Egyre nehezebb követni a milliónyi angol napi politikai utalást, hát még ha az elmúlt 20 év összes napi politikai eseményével tisztában kéne lennem a tökéletes megértéshez. Pedig a platónos szemináriumra olyan sokat készültem: megpróbáltam körvonalazni a véleményem, némi kritikát megfogalmazni. De persze picit elcsúsztam az irodalom, és a mitológiai irányába, így nyilvánvalóan nem volt esélyem a politológus srácokkal szemben. (Igen, teljesen olyanok, mint a Corvinuson.) Többet kellene olvasnom az angol sajtót, de a masszív feladott olvasmánymennyiség mellett erre már tényleg nehéz időt szakítani. (Pláne úgy, hogy közben szeretném "megélni" a pillanatot itt a szigetországban.)

A pillanat megélése a mai napon életem első flash-mob akcióját jelentette. A kórussal már két hete terveztük a dolgot, hogy az aztán minél randomabb legyen. A koncepció: ebédidőben a főépület aulájában összeverődni, és elénekelni a Bohemian Rhapsody kórusátiratát lehetőleg úgy, hogy előtte senki se vegyen észre semmit. Mi, kórustagok a magunk részéről megtettünk minden tőlünk telhetőt, hogy minél lazábban menjen a dolog, és végeredményben sikerült is kiváltanunk a kívánt hatást
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr593332770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása