HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.10.14. 23:59 akacteastab

Brit dicshimnusz az EU-ról

És én még azt hittem, hogy a Szovjetunió történetének brit interpretálásánál nem lesz meghökkentőbb "akadémiai élményem". Tévedtem. Én egészen máig abban a hitben voltam, hogy az euroszkepticizmus fellegvárába érkeztem, amikor is szembesülnöm kellett a ténnyel, hogy The Politics of European Integration tanárom MEP-eseket megszégyenítő vehemenciával zengte az Európai Unió dicshimnuszát. Mi több, Drezda bombázása is előkerült. Tetszik ez a politikai korrektség.

Ahogy a multikulti is: ma a lakóhelyünkhöz közeli parkban néztem, ahogy török gyerekek britekkel játszottak. Persze mindenki szigorúan a saját nyelvét használta, de ez nem jelentett akadályt. Kár, hogy ez a dolog 5 év felett nem nagyon működik, pedig akkor milyen jól ellennénk a spanyol lakótársainkkal akkor is, amikor ők csak spanyolul karattyolnak, márpedig ez manapság elég sűrűn előfordul. Pláne úgy, hogy ma vendégük is érkezett Spanyolországból, aki keddig nálunk fog lakni. Szegény srác nem nagyon beszél angolul, én meg spanyolul csak annyit tudok, hogy besame mucho, ami nem éppen a legjobb kezdés egy átlagos csevegéshez.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr173305209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása