HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.11.15. 21:02 akacteastab

Our "local" delivery office: Royal Mail, én így szeretlek

Szüleim még november 3-án feladtak nekem egy csomagot, hogy az a születésnapomig megérkezzen a messzi királyságba. Én persze hivatalosan nem tudtam a csomag érkezéséről, de azért sejtettem a dolgokat, így rendszeresen csekkoltam a postaládát, hátha ráakadok valamiféle postai értesítőre a csomag kiszállításáról. Hiába volt minden igyekezetem azonban. Az értesítő valamelyik lakótársam jóvoltából elkeveredett, és csak tegnap (november 14.) kaptam kézhez. A papír tanúsága szerint a küldemény már november 8-án megérkezett, és pontosan egy hetem volt rá, hogy elhozzam az elvileg helyi postahivatalról. Az egy hét november 15-én, azaz ma járt le.

Így nem volt más választásom, minthogy reggel -még az egyetem előtt- érte menjek: mint később kiderült, a világ végére. A local delivery office ugyanis kb. 40-50 perc buszozásra van,és akkor még nem kalkuláltam a sétálgatást elhagyatott gyártelepek, raktárépületek és lerakatok mellett. A nottinghami Kőbánya: félig meddig már el is voltam készülve, hogy mindjárt szembe jön a 168 E. De nem jött ott szembe éppen semmi, és senki.

Ahogy ez lenni szokott, a postán nem találták meg a csomagot. (Meglehetősen biztos vagyok benne, hogy azóta úton van Magyarországra, remélem, jól utazik.) Elkérték a telefonszámom, hogy majd felhívnak, ha kiderítették, mi a helyzet. Mindezt persze az angol ügyintézés szokásos módján: mosolyogva, kedvesen, de borzalmasan lassan. Eléggé szívemre vettem a dolgot: már úgy elképzeltem, hogy a visszautat csomagostul teszem meg... Tehát, emberkék, ha bármit akarnátok küldeni nekem, mindenképpen konzultáljunk előre, mert ezeknél a királyi postásoknál sosem lehet tudni.

A nap hátralevő része hasonlóan jól telt, úgyhogy ezt ne is ragozzuk tovább.
De a mai kóruspróbán végre sikerült beszédbe elegyednem a többi taggal, ami azért a művek közötti pár perces szünetekben elég jó teljesítmény. Egy idősebb bácsival megegyeztünk, hogy az angolszász karácsonyi dalok túlságosan vidámak és giccsesek a mi ízlésünknek, viszont a tradicionális carol service-s dalok mindkettőnk kedvencei. (God rest ye Merry, Gentlemen - Ha úgy döntötök, hogy meghallgatjátok, a cambridge-i Kings College Chapel kórus előadásában tegyétek!)


 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr513388724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása