HTML

the Robin Hood experience

Kedves Mindenki! Ezen bloggal az a célom, hogy ERASMUS-ösztöndíjas angliai-nottinghami tartózkodásom mindennapjait "konzerváljam", és veletek megosszam. Élményeimről igyekszem érdekesen és változatosan beszámolni, anélkül, hogy ömlengőssé válna az egész. Szóval nem ígérhetek mást, csak sztorikat, fotókat és Angliát magyar alaphangról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • főzőcske okosan: Csak így tovább! (2011.10.29. 16:14) Jó estét, jó szurkolást!
  • bM: Fotóóók! :D Nagyon szép az egyetem! (2011.09.30. 18:32) She's our Hungarian girl
  • bM: „Úgy éreztem magam, mint valami brit filmben” – na ezt én is kipróbálnám. Több mint szívesen :)! (2011.09.20. 23:16) Első nap

2011.10.13. 23:03 akacteastab

Where to go?

Mire hazamegyek, többet fogok tudni Marxról angolul, mint magyarul. Marx minden kétségen kívül a Nottingham Trent University Max Weberje: a két erasmusos oda lesz, meg vissza, ha meglátja a mi Marxunkat az E épület aulájában. Nem győzik majd küldözgetni haza a közös fotókat a szociológusközgazdászfilozófustitánnal.

A mai nap történéseit mellesleg elég egyszerű összefoglalni. A könyvtárban már olyan szintre jutottam, hogy csukott szemmel is odatalálok a Politics szekcióhoz, az automata pénztárgépet fél kézzel nyomogatom, míg a másikkal a buszt intem le. Kíváncsi vagyok, mikor jutok el arra a szintre, amikor már tőlem kérnek útbaigazítást az idegenek. Bár először britizálnom kellene a megjelenésemet, ami főleg abból áll, hogy az időjárásnak szerintem megfelelő ruházat mennyiségét a felére csökkentem, és edzőcipő helyet mezítlábas papucsot, pulcsi helyett pedig rövidujjút hordok.

Ma ittlétem alatt először botlottam magyarokba az egyetemen kívül. Anya és lánya vásárolgattak (velem együtt) a Primark nevű csodahelyen, ahol az áruk nem csupán olcsónak tűnnek, hanem valóban azok is. Egy darabig fontolgattam, hogy beléjük kötök, de aztán hagytam a dolgot. Úgy éreztem, súlyos visszalépést jelentett volna "helyiesedésemben", ha nyilvánosan megszólalok magyarul.

De komolyra fordítva a szót: már lassan egy hónapja itt élek, de még mindig nem tudtam teljesen hozzászokni ahhoz a kulturális kavalkádhoz, ami itt van. Az ázsiaiak mennyiségén már túltettem ugyan magam, de az indiaiak még mindig meglepnek.

A mai napot e bejegyzés megírása mellett azzal zártam, hogy elérhető úticélokat keresgettem a szigetországon belül. Cambridge nagyon logikus lenne, de megint csak egyedül kell mennem, ha az igazi, személyes élményre vágyom: nem hinném, hogy egy 2 órás egyetemi körsétára vevők lennének a lakótársaim. Bár a koreai lányok már voltak Oxfordban, talán ők érdekesnek találnák Cambridge-et is.

U.i.: Szívesen venném, ha kapnék valamennyi visszajelzést tőletek a bloggal kapcsolatban. Nem igazán tudom, mire lennétek kíváncsiak, így mindig csak írom, ami éppen eszembe jut. Szóval várom a javaslatokat, észrevételeket a bejegyzésekkel kapcsolatban: túl hosszú, túl rövid, túl sok a rizsa, túl kevés a rizsa. Jöhet bármi emailen és facebookon is keresztül.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mynottingham.blog.hu/api/trackback/id/tr43301847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása